Garantie en klachten

Garantie en klachten

Het kan gebeuren dat u een klacht heeft over een product dat u bij ons gekocht heeft. Dit willen wij heel graag van u horen, dus meld het ons. Dit kan per e-mail aan info@mammiesfashion.nl of telefonisch op 06-16139698. Wanneer wij het probleem niet meteen kunnen oplossen, zullen wij aangeven op welke termijn en op welke wijze de afhandeling plaats zal vinden.

Wij zullen altijd proberen om de klacht naar behoren en naar ons kunnen op te lossen. Mits de klacht redelijk is en niet door verkeerd gebruik van een artikel is ontstaan.

Als u vindt dat dat uiteindelijk niet naar behoren is gebeurd heb je de mogelijkheid om een klacht of geschil in te dienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Een klacht of geschil kan ook voorgelegd worden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Verzenden en retourneren:

Indien een product defect is, wij het verkeerde product hebben geleverd of anderzijds niet voldoet aan wat op de website was vermeld, kunt u dit product terugsturen of ruilen indien u dit binnen een redelijke termijn aan ons kenbaar maakt.

Garantie:

Indien u een beschadigd product ontvangt, wordt dit in principe door Mammies Fashion kosteloos omgeruild voor een nieuw product, soms kiezen we er in overleg met u voor om het aankoopbedrag geheel of gedeeltelijk terug te betalen. Als het artikel bij ons binnen is moeten wij eerst kunnen beoordelen of de schade ons verwijtbaar is. Knopen en ritsen vallen niet onder garantie (die worden voor verzending bij ons gecontroleerd) indien het artikel reeds is gedragen en/of gewassen. Gewassen en gedragen artikelen verliezen hun garantie tenzij het vaststaat dat het een fabricagefout is.

De waardering van www.mammiesfashion-positiekleding.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.7/10 gebaseerd op 9 reviews.

Ontvang 10% korting

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en jij ontvangt 10% korting op je eerste bestelling.

Wij hebben de kortingscode zojuist naar je gemaild.